Friday, December 6, 2013

SILA BACA SEBELUM MELANGGAN IKLAN.
*new update Disember 2013


Assalamualaikum,

Kali ini saya dah update dan tetapkan pakej untuk pengunjung yang ingin beriklan di blog ini. So lepas ni pengunjung blog boleh pilih pakej iklan yang disediakan ini.

Kenapa  perlu iklankan barangan, perkhidmatan dan blog anda di blog buletinsirchulan ni?




Bilangan pembaca dan page view yang tinggi setiap hari.

Graph of Blogger page views
Pageviews today
92
Pageviews yesterday
175
Pageviews last month
4,748
Pageviews all time history
66,964




PAKEJ 1: SEWA TAPAK IKLAN 125X125 (NO-REVIEW)

Banner perlulah bersaiz 125 X 125 (10 tapak sahaja dibuka)
Di letakkan di sidebar blog.

1 bulan RM 10
(sewa bulanan RM10 sahaja)




Adakah barangan/perkhidmatan/blog yang diiklan dijamin boleh laku kalau beriklan di sini?
Saya tak jamin 100% produk/perkhidmatan pengiklan akan laku. Laku atau tidak itu bergantung kepada produk/perkhidmatan apa yang  diiklankan, kadang-kadang pembaca hanya click iklan sahaja tapi just see and go je. Itu bergantung kepada rezeki masing-masing sebab kat dunia maya ni banyak persaingan. So itu terpulang  cara pengiklan tarik pelanggan. Kalau produk/perkhidmatan pengiklan best dari penjual yang lain insyaallah laku.

Kalau blog insyaallah traffic korang tinggi dan boleh tambah follower.



Kenapa perlu beriklan?
Marketing sangat perlu, kalau nak orang kenal dan tahu barang kita of courselah kena beriklan. Iklan ni adalah satu perlaburan jangka masa panjang. Kalau rasa nak luaskan bisnes kenalah berani keluarkan modal untuk iklan. Rezeki tak datang bergolek dan kena usaha. Kerana persaingan ada di mana-mana salah satu platform nak lakukan produk/perkhidmatan adalah iklan.




Harga dan pakej  mahal?
Pada pendapat saya pakej yang aku sediakan ni cukup berpatutan berbanding dengan agen pengiklan yang lebih mahal. So fikir-fikirkan.












Kalau pengiklan rasa berminat nak iklankan produk/perkhidmatan/blog di sini. Boleh ikuti step-step ini. Tiada sebarang unsur paksaan. Hanya yang benar-benar serius sahaja yang dialukan dan mampu untuk membayar harga yang ditawarkan. Buat pemulaan ini, hanya satu pakej sahaja ditawarkan  Please respect my time. Kalau rasa pakej yang ditawarkan tidak sesuai dengan bajet anda, sila abaikan iklan ini.


Cara melanggan pakej iklan di Blog Buletinsirchulan:      
  1. Hubungi saya melalui emel di jinggojonggos@gmail.com atau sms sahaja di phone 0125118134. 2. Proses perbincangan dijalankan. 3. Sekiranya sudah bersetuju. Anda perlu membuat pembayaran melalui  MAYBANK sahaja. Jika tiada sebarang pembayaran permintaan anda tidak akan dilayan. Sila berikan nombor rujukan pembayaran/gambar resit/ print screen bagi yang guna perbankan internet.  4. Selepas itu, anda perlu memberi maklumat yang perlu diiklankan berupa banner, gambar, no-telifon, emal, alamat blog/Fb dan perkara yang perlu diiklankan.     5. Kerja-kerja pemasangan/publish iklan akan dilakukan sebaik sahaja iklan siap di create. *Sekiranya anda sudah siap sedia menulis iklan boleh terus bagi entry berkenaan dan saya terus boleh publish tetapi anda perlu menunggu giliran sekiranya iklan sebelum ini masih dalam proses pengiklanan. Siapa cepat dia yang dapat. 


SYARAT RENEW IKLAN

1. Pastikan anda semak status terkini iklan anda DI SINI.
2. Pastikan anda inform kepada saya untuk renew, seminggu/dua hari sebelum tarikh luput iklan.
3. Sekiranya anda renew selepas tarikh luput, cas banner (banner yang pernah saya crate) akan di cas.
4. Siapa cepat dia dapat, bergantung kepada kekosongan iklan.





Jika benar-benar berminat sila hubungi saya di :      



jinggojonggos@gmail.com      

SMS : 0125118134  (johan)






No comments:

Post a Comment